SELAMAT DATANG KE BLOG DERMAGS MADE IN MALAYSIA


AKU YANG INGIN TERLIHAT CANTIK


Siapakah diriku ini??

Aku dilahirkan pada tahun 80an tahun tikus. Umur sudah menjangkau ke pertengahan 30-an. (Hah ,ni mesti ada yang sedang mencongak usia ku ). 

Aku dulu diawal zaman remaja tidak kisah sangat tentang penjagaan kulit wajah. Seorang yang jenis tidak kisah tentang jerawat ke kulit berminyak ke, kulit kusam ke tak pernah peduli. MALAS…


Pertengahan alam remaja mula terikut-ikut kawan. Kawan guna produk jenama XX, kita pun guna juga. Tengok kawan guna produk YYY, sebulan lepas tu kita puntukar tukar juga. Local brand, murah pula tu. 

Tak kisah pun masa tu tentang produk repacking atau timbang kilo, janji dapat guna. Begitulah seterusnya….. MUdahkan hidup  


Masuk aje alam pekerjaan pun tabiatnya tetap sama, masih tak berubah. Bertukar-tukar produk kosmetik itu perkara biasa bagi diri aku. Bila tengok kawan-kawan guna Txa Axxxxa, kita pun akan guna produk tersebut. 

Bila kawan-kawan guna Rxxxl xxxxxt, kita pun guna. Ya la dah kawan-kawan kata ini bagus, menjadi, berkesan, masa ni dah kerja mahal sikit pun boleh beli 
.
Tapi lama kelamaan aku perasan muka aku mula ada bintik-bintik hitam, jerawat pun makin kerap muncul. Emmmmm teka apa jadi dengan ku lepas tu? EH EH terpengaruh lagi dengan iklan dan provokan kawan-kawan. Eh sangkut lagi.

Sampailah satu ketika produk yang aku guna kehabisan stok, aku terus berhenti. Berhenti dari menggunakan semua jenis produk. Aku biarkan kulit wajah aku enjoy tanpa apa-apa skincare.
.
.
.

STRESS
=======

Pernah tak puan-puan mengalami masalah kurang keyakinan diri, rasa diri tak cantik?
Pernah tak bila keluar atau pergi kedai orang tegur muka kita?

Aku pernah melalui semua tu. Pergi kedai nak beli barang, pekerja kedai tegur “eh muka you banyak jeragat.” Bayangkan perasaan aku waktu itu,ditegur depan orang ramai ,rasa down gila. Pastu mengekor je kita dari belakang dok promote produk dia.

Adoi stress mak.

Sehinggalah awal tahun 2017, Sisuami ku bawa balik satu produk yang mana aku perasan kotak merah ada macam bentuk atau gambar tampuk manggis, mata ni hanya pandang dan biarkan berlalu sepi. Satu hari tergerak hati nak melihat produk tersebut. 

Alahai comel-comel je bekas,bisik aku dalam hati. Teringin nak tau info produk ni lalu tangan aku lincah ‘men’google www.dermags.com.my

WAHHHH MENARIKNYA....
.
.
.
BAGUS SANGAT KE DERMAGS NI?

Bermula dengan set travel . Bila guna je cleanser, letak je kat muka rasa lembut sangat, aku jatuh cinta aku jatuh hati. Begitu hebatnya Demags ni dengan cleanser je boleh membuatkan anda tertawan.
Puan-puan boleh dapatkan Cleanser Dermags ni dengan harga serendah RM59, memang berbaloi, tak tipu.

Aku teruskan pemakaian tanpa ada keculasan sebab teruja untuk merawat dan memulihkan jeragat dan parut-parut jerawat. Awal-awal guna muka aku keluar jerawat –jerawat halus dan tiada mata, kulit wajah aku kusam dan gelap. Dah hampirku putus asa.

Tapi bila rujuk dengan Pengasas Produk Dr Mariani, Doktor ada menerangkan dalam kes ni kebanyakkannya merujuk kepada sejarah penggunaan kosmetik sebelum Dermags, biasanya bekas pengguna tegar produk “chemical based”.

Bahan kimia yang merbahaya dalam produk tersebut biasanya akan membunuh sel melanocytes yang tugasnya menghasilkan pigmen melanin.

Bila kita berhenti menggunakan produk tersebut, kulit akan mengalami proses penyembuhan yang mana melanocytes sel akan “growth” dan menghasilkan pigmen melanin. 

Keadaan ini ada kemungkinan menyebabkan kulit Nampak kusam. Sebenarnya keadaan ini tidak bersifat kekal dan InShaALLah akan berubah lebih baik Cuma perlukan masa.
.
.

BERAPA LAMA AKAN NAMPAK PERUBAHA??


Tempoh masa bergantung kepada keadaan kulit masing-masing, ada yang cepat da nada yang lambat. Sebenarnya Dermags bukan penyebab kulit kusam. Sekiranya kita berhenti menggunakan produk yang lama dan tidak menggunakan Dermags atau produk lain sekalipun, kulit kusam akan kelihatan kesan daripada berhenti menggunakan produk yang lama. Bukan sahaja kusam ,adakal jerawat tumbuh banyak dan pigmentasi mula keluar dengan banyak kesan daripada berhenti menggunakan produk sebelum ini.

Bagusnya Dermags ni sebab kita akan dapat nasihat konsultasi daripada Doktor Mariani sendiri, beliau akan guide kita sehingga kita dapat kulit yang diinginkan.

Ku Istiqomah dalam menggunakan produk Dermags ni, Alhamdulillah kini setelah hampir 7 bulan menggunakan Dermags dah nampak perubahan pada muka.

Mukaku makin cerah, jeragat mula menghilang, parut-parut mula pudar.

APA YANG AKURASA ?

Tentulah nak melompat sampai ke bintang. Hehehehe.
.
.

KENAPA DERMAGS??

Dermags merupakan produk skincare bertaraf dunia, 100% kajian PhD Founder di Korea dengan menggunakan AlphaMAGS, ekstrak daripada kulit manggis untuk :-

*Mencerahkan kulit wajah
*Merawat masalah parut, jerawat, jeragat dan lain-lain
*Mengatasi kulit kering dan kusam
*Menggalakkan pembaharuan sel kulit untuk menyerlahkan kulit
lebih halus dan lembut.
*Membantu menyingkirkan segala kotoran yang tersumbat dalam liang pori
*Mengimbangi lebihan minyak
*Menganjalkan dan mengurangkan kedutan pada kulit wajah
*Melindungi kulit wajah daripada UVA/UVB yang merbahaya
*Membantu mencegah penuaan pramatang
*Menjadikan kulit segar, lebih sihat, dan bersinar serta kekal awet muda.

Jadi kita semua berhak untuk membuat pilihan yang terbaik untuk kulit wajah kita sendiri.

Kita pasti tidak akan sesekali menyesal dan akan jatuh cinta dengan Produk Dermags ni. Syaratnya kita semua haruslah istiqomah, kulit perlukan masa untuk pulih sebab dah berpuluh tahun dia kena matahari, habuk, kotoran, bahan kimia dan lain-lain.

Kasihan kat kulit kita kalau 2-3 bulan sekali tukar skincare. 
.
.
.
Untuk mendapatkan maklumat lanjut kenapa saya beralih kepada DERMAGS boleh Whatapps saya. Sama-sama kita kongsikan kebaikan ini.
Ini no saya : -
017 652 8965
017 652 8965
017 652 8965

Saya BERANI SHARE kerana saya sudah guna dan sudah lalui tempoh yang amat sukar untuk tenguk Muka sendiri kat CERMIN. Takut nak tenguk muka sendiri.

Alhamdulilah sekarang sudah lalui dan sudah yakin untuk kongsi dengan Testimoni diri sendiri sudah ada perubahan.

Terima kasih Dr Mariani
Terima kasih Dermasgs
Terima kasih Pok Nik
.
.
.
Nak dapat info lebih lagi boleh layari :-

Boleh Call / SMS / WhatsApp ke :-
0176528965
0176528965
0176528965

Comments

Popular Posts