KRONOLOGI PENGGUNAAN DERMAGS



PRA PENGGUNAAN (Persiapan Sebelum Menggunakan DERMAGS)

Macam yang diterangkan sebelum ni,kita perlu ada tempoh bertenang.Tempoh bertenang ni teknik dia tak sama untuk setiap orang. Ada 1 minggu,2 minggu ada yang sebulan bergantung kepada sejarah penggunaan produk atau jenis dan keadaan kulit seseorang. Jadi untuk pengguna Dermags   yang belum pernah menggunakan apa-apa produk,yang ni tempoh bertenangnya seminggu ke dua minggu sudah cukup. Tapi kalau kulit customer tu memang jenis yang “breakout” teruk disebabkan penggunaan bahan-bahan terlarang ni,kita suggestkan untuk tempoh bertenang sekurang-kurangnya sebulan. Kalau boleh lagi lama lagi bagus,sebab kita nak “settlekan breakout”, mungkin sebab produk lama tu tak sesuai dengan kulit dia.Selain dari tu  kulit yang  memang tidak ada apa-apa masalah,maksudnya customer tersebut menggunakan produk yang ” natural based” ( tiada bahan kimia terlarang) .Mereka perlu ambil tempoh bertenang selama 2 minggu.



DUA MINGGU PERTAMA


Untuk kulit muka yang tiada masalah(elok,bersih),InShaAllah tak akan ada apa-apa masalah untuk 2 minggu pertama awal.Tapi untuk kulit yang memang sebelum ni sensitive,ada masalah,banyak kali tukar produk,yang ni akan ada masalah (bukan masalah dari segi apa ).Masalah pertama,mungkin dia akan ada keluar impurities jerawat-jerawat halus kat muka, atau muka jadi sangat sensitive jadi bila pakai Dermags kulit dia jadi tak tahan sebab kulit dia dah sangat sensitif..Untuk ni customer tak boleh jangka la untuk 2 minggu pertama penggunaan.Biasanya hanya bersifat sementara sahaja. Untuk 2 minggu ni kalau yang jenis kulit sensitive akan rasa kulit pedih. Kita akan nasihat customer ni  tak payah guna dulu semua, hanya baiki kulit pakai dulu moisturizer sahaja untuk skin barrier mungkin kulit dah menipis. Jadi dia akan ambil masa untuk bersedia menggunakan complete set.

MINGGU KETIGA DAN KEEMPAT

Untuk masalah seperti di atas,seperti jerawat halus ni keluar dalam masa seminggu atau 2 minggu (tak ramai yang macam ni less  then 10% sahaja).Minggu ketiga dan keempat anda dah boleh jangka kulit bersih, tekstur kulit berbeza dan semakin baik.

BULAN KEDUA

BUlan kedua anda dah boleh rasa kulit anda makin glowing,kulit makin lembap,garis-garis halus memang ada lagi tak boleh  hilang tapi anda akan rasa berkurang.Selain daripada itu,yang ada “eyebag” ,”dark Circle” akan nampak perbezaan dan perubahan dalam masa 2 bulan.

ENAM BULAN PERTAMA

InShaAllah kulit betul-betul berbeza anda  boleh tengok dan rasa kulit anda berubah,(New Skin Condition) dalam masa 6 bulan. Jadi dalam tempoh 6 bulan ni kita kekalkan cara penggunaan. Terpulang nak pakai “On Off “ pun terpulang,better pakai  sahaja dengan konsisten untuk maintankan kita punya skin condition.Kulit dah stabil untuk 6 bulan pertama

SETAHUN PERTAMA

Setahun pertama ni InShaAllah tak ada masalah kecuali kita sendiri memang ada  masalah hormon.Hormon tak stabil,setiap bulan ketika period jerawat keluar memang akan ada la setahun ke dua tahun ke,tapi jerawat tu jerawat yang disebabkan oleh masalah hormon (jerawat On Off). InShaAllah kalau tak ada apa-apa  masalah,kita akan nampak  kulit kita sangat-sangat berbeza  selepas menggunakan Dermags dan sebelum menggunakan Dermags.


TIGA TAHUN DAN SETERUSNYA


Bila dah tiga tahun penggunaan Dermags, kulit akan nampak lebih muda lagi berbanding tiga tahun yang sebelumnya. Kulit kalau sihat dan anjal  muka kita pun akan nampak ceria dan nampak muda. Automatik   benda-benda ni mempengaruhi factor umur kita walaupun dah berusia tapi orang akan nampak kita lebih muda daripada usia sebenar.

Jom kita tonton video ini :- 






Sebarang persoalan boleh hubungi kami di
017 652 8965
017 652 8965
017 652 8965

atau boleh layari FB Page di : -
https://www.facebook.com/Dermags-MADE-IN-Malaysia-335645226857796/


Comments

Popular Posts